Algemene voorwaarden

Huisregels

Om je verblijf bij Salon Voorne zo aangenaam mogelijk te maken, verzoeken wij je onderstaande huisregels in acht te nemen:

Kom op tijd

  • Zorg dat je tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

 

    Te laat komen

  • De gereserveerde tijd wordt speciaal voor jou vrij gehouden. Mocht je dus te laat op jouw afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af om teleurstelling bij hierop volgende cliënten te voorkomen. In het geval je te laat bent is het ter beoordeling van Salon Voorne of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden, kunnen de kosten voor een volledige behandeling wel berekend worden.

 

Verzetten of annuleren afspraak

  • Indien je een ingeboekte afspraak wilt afzeggen, kun je dit kosteloos tot 24 uur van te voren annuleren. Zeg je korter dan 24 uur van te voren af, zijn wij genoodzaakt om 50% van het behandeltarief in rekening te brengen voor de gereserveerde tijd. Cadeaubonnen, acties of aanbiedingen komen dan te vervallen.
  • Wanneer een behandeling binnen 4 uur van tevoren wordt verzet/geannuleerd ben ik genoodzaakt om 100% van de behandeling in rekening te brengen.
  • Terug betaling voorwaarden; je betaald voor de tijd, vakkennis, product en andere uitgaven om de behandeling uit te kunnen voeren. Op geen enkele voorwaarden wordt er een terugbetaling gedaan om redenen van service en producten. Als je niet tevreden bent met de behandeling neem dan binnen 48 uur contact op zodat wij dit kunnen bespreken en aanpassen waar mogelijk. Indien de nazorg regels niet zijn nageleefd dan kan ik het herstellen tegen een nader te bepalen tarief.

 

  • Veiligheid; veiligheid staat in mijn salon voorop, daarom zijn kinderen niet toegestaan in mijn salon.

 

  • Mobiele telefoons ;Voor je eigen rust: mobiele telefoons uit of op stil tijdens de behandeling.

 

  • Contra indicaties;  Neem hier de Contra Indicaties door voordat je een afspraak maakt.

 

Betaling

Voor alle behandelingen geldt dat de totale kosten bij de eerste behandeling volledig betaald dienen te worden.

Vragen, suggesties, complimenten of klachten

Dienstverlening kan altijd beter. Op deze manier blijven wij alert en streven wij naar het beste. Wij waarderen jouw mening. Vertel het ons als wij jouw ervaring met ons, op wat voor manier dan ook, nog beter kunnen maken. Heb je klachten? Laat het ons dan ook weten.

Privacy

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Jouw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Salon Voorne en worden niet verstrekt aan derden. Lees hier de volledige Privacy Verklaring van Salon Voorne.

 

Wanneer jij op jouw afspraak verschijnt heb je kennis genomen en ga je akkoord met ons COVID-19 hygiëneprotocol.
Tevens bevestig je dat jij en jouw huisgenoten vrij zijn van de genoemde symptomen.